Tisztelt Pácienseink!

A járványügyi veszélyhelyzet miatt, aki:

• - akut légúti fertőzésben szenved, azaz lázas, vagy köhög, vagy légszomja van és a tünetek kezdete előtti 14 napban külföldön járt

• - vagy aki lázas, vagy köhög, vagy légszomja van és a tünetek kezdete előtti 14 napban szoros kapcsolatban volt új koronavírussal megerősítetten vagy valószínűsítetten fertőzött személlyel

kérjük, hogy halassza el a CMC Déli Klinikán tervezett és/vagy előjegyzett vizsgálatát és haladéktalanul jelentkezzen a háziorvosánál.

Köszönjük segítő közreműködésüket a COVID-19 fertőzéssel kapcsolatos óvó-védő rendszabályok fokozott betartása kapcsán!

A fertőzés veszély minimalizálása érdekében tisztelettel kérjük a szolgáltatási díjak lehetőség szerinti bankkártyával történő kiegyenlítését!

Időpontfoglalás

Szakterület, szakorvos alapján:

Tudja, hogy milyen szakterületre szeretne foglalni és ezen belül szeretné megtalálni az Ön számára legmegfelelőbb orvost, vagy időpontot?

Szakterület/szakvizsga:

Pontosan tudja, hogy melyik szakorvosunkhoz szeretne időpontot foglalni? Kezdje el beírni, vagy válassza ki a nevét a foglaláshoz!

Orvos:

Betegség, tünet alapján :

Bizonytalan, hogy kihez fordulhatna panaszával?

Csak kezdje el beírni vagy válassza ki betegségét vagy a tünetét, panaszát és mi segítünk megtalálni a megfelelő szakembert!

Betegség:

Tünet:

Vizsgálat alapján:

Pontosan tudja, hogy milyen vizsgálatot vagy beavatkozást szeretne?

Az alábbi keresőbe kezdje el beírni vagy válassza ki a megfelelő vizsgálatot vagy beavatkozást és foglaljon időpontot egyszerűen:

Az alábbiakban találja az erre a hétre foglalható időpontokat, az elkövetkezendő hetekre vonatkozó szabad időpontokért kattintson a jobb oldali szélső nyílra.